woensdag 11 april 2012

PASEN ALWEER VOORBIJ!


Gezellig 1e Paasdag bij Mandy, onze jongste gegeten...en de kleintjes natuurlijk Paaseieren gezocht...onze 2 oudste kleinkinderen ( 14 en 16 jaar) zijn dat "natuurlijk" allang ontgroeid...maar helpen ze nog wel met zoeken, en ha, ha...daarna ook 'mee opeten' hoor!!

2e Paasdag thuis  een beetje gehangen, en wat gerommeld in huis, we hadden eigenlijk even bij "De opkamer" open dag van Petra van Fort Lapin, willen langs gaan, maar de puf ontbrak een beetje, wel jammer...want het is altijd heel gezellig om bij haar rond struinen, en eigenlijk gaan we ook altijd wel met iets leuks naar huis...maar helaas, de volgende keer dan maar weer!

Hopelijk hebben jullie het ook 'gezellig' gehad met Pasen!

Maar als ik zo bij verschillende van jullie de Paas post heb gelezen, en de leuk gestylde Paas decoraties heb gezien, was dat zeker wel het geval! 
Heb ook hele mooie gedekte tafels gezien, met allerlei heerlijk uitziende, en ook zelf gemaakte taarten etc.
Leuk om zo een beetje met jullie mee te mogen genieten!

En natuurlijk ook leuk als jullie bij mij ook af en toe eens 'langs' willen komen!

Volgens mij heb ik de problemen voor het plaatsen van een reactie nu 'echt'opgelost, en ja af en toe veranderd er nog wel iets aan m'n blog, maar ik ben e.a. nog steeds een beetje aan het uit zoeken...en aangezien ik een 60 plusser ben ha,ha...kost dat even tijd.


Nog een fijne dag...en tot gauw weer!
Groetjes, Marianne.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

We kunnen weer normaal reageren, fijn! Al doende leert men!

Ik had iets heel vreemds, Marianne.
Gisteren kreeg ik in mijn emailbox de reactie van Grietje die ze gaf op jouw log van 18 maart!
Rara, hoe kan dat?
Je hebt geen emailadres op je blog staan, anders had ik je even gemaild.
Het geeft verder niet, maar ik vond het zo raar dat dat kan. Ik heb zelf die log gemist, dus ik heb ook niets achtergelaten.

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Fijn dat je zo van het paasweekend genoten hebt! Ik wilde maandag eigenlijk ook even naar een rommelmarkt, maar door de regen was het niet echt uitnodigend om er op uit te gaan!! We zijn dus lekker thuis gebleven!

Nog een fijne dag!! Lieve groet, Ingrid

De Ruijsbroekjes zei

Hoi Marianne, dank voor je nachtelijke bezoek aan mijn blog ! haha ik moest er wel om lachen, zag het helemaal voor me hoe je midden in de nacht in de weer was met een reactie te plaatsen. Wel hel leuk dat je er zoveel moeite voor hebt willen nemen ! Dank !

Het was erg leuk je bericht vanmorgen te lezen. Leuk dat ik jouw blog nu ook ondek, en ik ga hier even lekker struinen, buiten regent het, en ik heb een lang weekend; vandaag begonnen, wacht ik doe even een lichtje aan en ga hier even genieten ! Tot gauw, liefs Elise
Brocante prulletjes

Fort lapin zei

Hey Marianne

Wat fijn dat alles is opgelost!!
heerlijk om weer een reactie achter te kunnen laten!!

Je bent altijd welkom hoor!!

Lieve Groet Peet

@nne zei

leuk om je blog te ontdekken! groetjes, @nne

anita zei

Hallo ouwetje!!!
Ja dat valt niet mee he om als bejaarde nog met een computer te werken!!! HIHIHI
Maar het is weer een gezellig stukje hoor en inderdaad het probleem van de reactie plaatsen lijkt opgelost
XXX Anita

Wateringen zei

Goedemorgen Marianne,

Wat een prachtige post...en wat heb je toch een mooie oude spulletjes...Wij delen met vele anderen dezelfde passie...Ik ben ook dol op deze oude schatten uit een ver verleden..
En wat een leuk verslag van de paasdagen...wat een gezelligheid bij jou meis.

Ik wens je een mooie zondag!

Liefs,
Marijke van de poppen en beren...