dinsdag 15 mei 2012

KLEUR EN FLEUR OP WOENSDAG!


 

Ik ben een beetje laat voor de kleur en fleur, maar moest nog veel doen...



Ik heb de zolder opgeruimd (alweer) en kwam o.a. nog een stapeltje oude ariadnes at Home van 2002 tegen...eerst nog even door gebladerd voordat ze weg konden (ben ik nou de enige die zo'n moeite heeft met oude woon tijdschriften weg doen)...en het viel me eigenlijk op dat er niet eens zo heel veel veranderd is op woon styl gebied!
En dus dacht ik, ik maak er een paar foto's van 'leuk voor de kleur en fleur van vandaag' en dan heb ik er toch nog even iets mee gedaan...ha,ha!


Veel foto's die er instaan zijn ook nu nog leuk om in
 huis toe te passen...oh eigenlijk toch wel zonde om de bladen weg te doen...nee zeg kom nou...nu echt weg ermee!!!
De keuken is me iets te modern met ascessoires, (ja ben meer van het wit hé) maar de kleurtjes zijn wel even mooi voor vandaag...en de heerlijk uiziende groene asperges oven schotel...zou ik er zo in maken...ha,ha!

Heb snel nog even het recept gelezen...en ben gek op groene asperges...dus ga het echt maken...maar dan wel in m'n eigen keuken!!


Een beetje laat misschien...maar allemaal nog een fijne dag verder!
En morgen een mooie "Hemelvaart dag!!"           



Deze kwam te voorschijn toen ik iets fout deed in m'n foto bestand...denk dat het een standaard foto is die bij aankoop al in  m'n toestel zat.
Maar als dit geen Kleur en Fleur is...ha,ha!

Groetjes van Marianne. 
                                                                                            

6 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind het ook altijd leuk om de oude woonbladen nog eens door te bladeren. Heb er ook moeite mee om ze weg te doen. Maar af en toe moet het wel, want anders krijg ik er veel te veel. Bepaalde artikelen of foto's spreken me zo aan, die gaan niet/nooit weg. Ohja, heerlijk, he, die asperges. Ik ben blij dat het seizoen er weer voor is.
Vriendelijke groeten,
Chantal

Ans van Ispelen zei

Leuk hoor,dat die gele tulpen tevoorschijn floepten.
En leuk zijn ze hé,die oude woonbladen.
Ik heb er ook nog een stel,doe ze even nog niet weg,zeg ik met een knipoog.
Al ben ik niet van de bewaarderige,hoor.
Maar ik geniet er nog zo van.

Fijne dagen toegewenst
Groetjes Ans

hokje zei

Een leuke tijdsbesteding het doorbladeren van oude tijdschriften, inmiddels liggen hier hele stapels ;)

Groeten, Miranda

Marja Rijnsburger zei

Hier liggen ook nog stapels met oude Ariadne's te wachten om er "ooit iets" mee te doen.
Ik kan ze gewoon nog steeds niet weg doen.
Het blijven mooie plaatjes.
Je inspireert me wel om ze eindelijk weer eens door te gaan bladeren.
Fijne dag,
Marja

Jayne zei

Hoi Marianne,

ook voor jou een fijne hemelvaart.
wat leuk hé dat bloggen ik heb er helaas alleen niet zoveel tijd voor naast de winkel maar doe mijn best ha ha!

lieve groet van Jayne

Irena zei

Nou Marianne het is niet zo gek,want ik kan ook niets weg gooien,dus overal heb ik tijdschriften,hi hi en zeg eens eerlijk leuk nog eens in te bladeren groet irena