dinsdag 13 maart 2012

LENTE KRIEBELS



Ik zag vanmorgen, toen ik door het park ging, ineens overal de krokussen al weer in bloei staan.
En ik bedacht me, dat het over ruim 3 weken...ook al weer Pasen is.

Ja...de Lente komt er echt aan!

Toen ik thuis kwam, ben ik meteen met wat Paas takken aan de gang gegaan, en heb ze in m'n mooie grote, witte emaille kan, gezet, en er de zelf geknutselde eitjes (nog van vorig jaar) in gehangen.

Vind het er heel gezellig uitzien zo!!

En tijdens het bladeren in de folders van o.a. de diverse supermarkten, heb ik tevens ook alvast weer wat lekkere Paas ontbijt/diner recept ideeën opgedaan.

Meteen de nieuwe Paas Jeanne D'arc er (weer) even bij gepakt, en ook daar weer inspiratie van gekregen.....en leuke ideetjes uitgehaald.....nou dat gaat vast helemaal goed komen!


Alleen dan nog wel even...de energie, en de tijd...vinden om het allemaal te gaan doen natuurlijk!

                                        
 Maar zo als ik al zei...dat gaat "echt" vast wel goed komen...ja toch??
                                                   
                             
                                         

7 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Marianne,

Leuk dat je even op de blog langskwam, eerlijk gezegd weet ik niet welk gezicht ik voor me moet zien, heb wel een aantal dames aan tafel zien zitten, maar daar houd het mee op hihi

Het was leuk bij Peet he ? ik heb geen bruin bankje gekocht, wel een mooie witte kast :-)
Mijn zus had een zwart krukje met een hartje eruit, leuk dingetje
het ziet er gezellig uit bij je, al helemaal in Paassfeer !
Ik ga je ook volgen, maar op het moment ben ik niet zo actief op de blog, dus ik zal niet altijd langskomen, maar probeer wel regelmatig
Hartelijke groeten Yvon

Anita zei

Hai Mar

Het zier er weer gezellig uit,maar mijn oog gaat toch steeds naar die foto met dat schattige beertje erop
HIHIHI!!!
X

Anita zei

GELUK SCHUILT NIET IN DE DINGEN ZELF, MAAR IN HET PLEZIER DAT WE ER AAN BELEVEN
Deze spreuk vond ik gezien onze verslaving wel toepasselijk!!!!!!

MARIANNE zei

Ja een verslaving, kunnen we onze Brocante Tic zeker wel noemen hé!

Grietje zei

Heel gezellig hoor je paastakken met prachtige eitjes erin......

Prettig weekend,
Groetjes Grietje

Mayflower zei

Hoi Marianne, via Peet kom ik hier bij jou terecht en ik ga je passie voor Brocante zeker volgen.
Ik ben op dit moment wegens heel veel klussen thuis wat minder actief, maar ik zal proberen zo nu en dan een reactie bij je achter te laten.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

MARIANNE zei

Hallo Grietje en Mea!
Leuk dat jullie op mijn blog hebben gekeken en mij gaan volgen, ik heb echter begrepen dat jullie niet bij de reacties kunnen komen?
Heb geen idee hoe ik dat vanuit mijn Blog kan oplossen? opelijk is het jullie inmiddels nu wel al gelukt, op de manier die ik op m'n blog heb gezet!
Hoe dan ook van Harte welkom...en als ik op jullie blog kan komen...ga ik bij jullie ook zeker een kijkje nemen!

Brocante groetjes van Marianne.