woensdag 21 maart 2012

HOERA HET IS LENTE!

                                         
Is het niet heerlijk zo'n lekker zonnetje, op
             deze 2e nieuwe Lentedag!

Ik wil eigenlijk meteen op pad, om gezellige
plantjes te gaan halen, voor m'n inmiddels
wel al op geruimde, maar toch nog   triest uitziende tuin!
  
Maar het weer kan natuurlijk nog wel alle kanten op...dus misschien toch nog wel even rustig aan met planten halen... maar natuurlijk wel vast wat gezellige bakken met vioolen, want die kunnen wel wat hebben!!...en verder...ja nog maar even wachten.... wel jammer!

Ben nog steeds wel bezig met een een frisse (schoonmaak) wind, door het huis, en alles weer een beetje opnieuw stylen.
Zoals m'n kastje, en het stukje met m'n leuke kleine fornuisje, tussen de keuken en de kamer...alles gesopt...
en het zilver weer een beetje gepoetst, e.a. weg gehaald, en opnieuw gedecoreerd.
Weer helemaal leuk zo!

 Ja, natuurlijk begrijpen jullie wel.. stoffen hier is wel iets minder leuk!!!

Maar ik heb al vaker geprobeerd, omdat ik niet goed werd/wordt van het schoonmaken van alles, en het mijzelf iets makkelijker te maken...allerlei dingen in dozen naar zolder te brengen.
Maar dan zat ik s'avonds op de bank te kijken...en vond het zo...helemaal niet mij.
Dat ik de volgende dag, alles weer terug ging zetten!

Dit is nou eenmaal...gewoon zoals ik het leuk vind!!!

"EEN HELE FIJNE, ZONNIGE DAG ALLEMAAL"


4 opmerkingen:

little sweet things zei

Hai Marianne, wat leuk dat je ook een blog gestart bent.
Ik weet al wat de rede is dat we niet konden vinden waar we een reactie achter konden laten. Je hebt waarschijnlijk de tekstkleur voor reacties op wit staan en dat is echt niet te zien op wit haha.
Geniet van deze mooie lentedag!
Groetjes, Sas

Grietje zei

Heerlijk he....als het lekker weer is dan heb je gelijk zin om de boel eens flink aan te pakken. Lekker de boel een keer weer anders neer zetten.....
Je bent lekker aan de gang geweest.

Prettige dag,
Groetjes Grietje

Anita zei

Gezellig weer hoor de lente!!
Op naar een gezellige bric a brac in Beets

Bonjade zei

Ken het probleem....en dan heb ik veel opgeruimd....en zie ik weer eens iets leuks en denk ik: Ha ik heb toch nog plek over, kan dus prima....
Je raadt het al....binnen no- time zit ook ik weer vol.

Kan gelukkig weer bij je reageren.
Het lukte eerst totaal niet.
Zo jammer want je reageert wel bij mij en ik kijk ook graag bij jou.
Tja en dan wil je kletsen natuurlijk ;)

Fijne avond

Liefs