vrijdag 27 november 2015

...Werd tijd!


Ja...het is lang geleden!
 niet omdat ik jullie vergeten was hoor, maar omdat het hoofd en lijf, door omstandigheden niet mee wilde werken...maar het is nu toch maar weer eens tijd voor een kleine styling update.
 
 
 
Eerst even m'n mooie nieuwe...oude Banden kan...zomaar gekregen van vriendin José en haar Hubbie...zooo lief!
 
 

 
De grote stolp van de kast gehaald, en leuk gedecoreerd, op het oude tafeltje
...wat "Yes" wel al lang geleden, maar gelukkig 'toen' van het grof vuil gered is
 
 
Nog steeds zo blij mee!
 
  
En op het kastje in de doorgang van de kamer naar de keuken, onder de steiger houten gruttersbak...een Deens, plat oud houten kastje met voorraad bakjes, gescoord op een buurt rommelmarkt, ik schrok wel even van de prijs, maar moest het ondanks dat, toch echt gewoon hebben


Pfff...2,50...ha,ha!

Ik dacht dat ik het verkeerd verstond, maar nee...ja mevrouw u hoort het echt goed hoor!
Was wel heel onhandig en best zwaar om te dragen, maar gelukkig was jongste dochter mee...en was ook daar heel blij mee!...



Ik heb natuurlijk wel echt heel veel gemist van al jullie weet en waardigs heden...en heb geen idee hoe het nu met iedereen gaat...we hebben immers allemaal onze ups en downs, en zelfs soms moeilijke, verdrietige en zware, eigen omstandigheden, en dan ook nog eens alle ellende in de wereld om ons heen...maar hoop heeeeel erg dat toch ondanks dat...we nooit de hoop, en de moed op geven!


En nu ga ik dit komend weekend, maar weer eens langs op jullie blogs, om weer een beetje op de hoogte te komen, van hoe het met jullie, en de Brocante huisjes is!

Allemaal een mooie vrijdag!

♥♥♥
Liefs en groetjes van Marianne
♥♥
 


11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Welkom terug Marianne, gezellig om weer een post van je te lezen. Ik geloofde de prijs van je kastje ook niet hoor hihi, ik dacht eerst juist nog dat het geen wonder was dat het geen koopje zou zijn...het is zo'n mooi en bijzonder model! Ja, die laat je dus echt niet staan!! Het kastje staat daar heel mooi, helemaal in jouw stijl gedecoreerd.

Het doet mij goed dat ondanks alle ellende op de wereld er toch elke keer weer mensen opstaan om de saamhorigheid te versterken, om vrede uit te dragen en vertrouwen te blijven houden in de toekomst.

Succes met het lezen van alle blogs, je hoeft je de komende dagen niet te vervelen ;-).

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Fijn dat je er weer bent,Marianne.
En dat is inderdaad echt een weggeefprijsje,zeg.
Echt boffen.

Groetjes Ans

It's me zei

Heeeee wat leuk weer wat fan je te horen.....ben benieuwd hoe het jet je man gaat en met jezelf natuurlijk....hier is ook heel veel gebeurd dit jaar...ik denk weleens soms houd het nooit op....maar we krabbelen er weer uit hoor...pfffff...maar het was en is nog steeds zwaar...maar zeg ook eerlijk zie een heel klein lichtje aan het eind fan deze hele zware tunnel....liefs fijn weekend van mij x❤️

Anoniem zei

Dag lieve Marianne,
Wat fijn dat je er weer bent!
En dat je ons weer inspireert met prachtige hoekjes.
Dat kastje was toch een weggevertje, poeh, zulke dingen kom ik meestal niet tegen. Maar het heeft bij jou een mooi plaatsje gekregen.
Ik hoop van harte dat al die kleine lichtjes doorgegeven worden, zodat er hoop mag groeien in een onzekere wereld.
Ik wens jou ook alle goeds!

Liefs, Gerry

Marjon zei


Dit is mijn favoriete tijd van het jaar, iedereen krijgt weer inspiratie en al mijn favoriete bloggers komen weer terug...heerlijk....je hebt prachtig gedecoreerd en een hele mooie kan wat je gekregen hebt....fijn weekend en lieve groet Marjon

Corine(THUIS) zei

Wat leuk om weer een reactie van jou te lezen op mijn blog! Ik kom gelijk maar even laten weten dat ik me afvraag hoe het gaat met je man en met jezelf?

What's in a day zei

Wat fijn om weer bij je te lezen, een mooie post hoor, ik zie mooie dingen bij je en die kast...geweldig!!!
Probeer te genieten van alles om je heen, die kleine dingen kunnen zoveel goed doen, ook al is het moeilijk en gebeurt er zoveel om je heen.
Sterkte, ook met de zorgen voor je man hoor.

Lieve groet, Eefie

Bonjade zei

Fijn je weer te zien. Wat een koopje zeg.....2,50 echt geen geld.
Dan kun je er nog vaak meer van genieten hè

Het is weer erg gezellig bij je....en wat lief zo'n mooie kan cadeau.

Fijne avond

Liefs

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Ziet er heel gezellig en mooi uit.
En het kastje is prachtig en voor zo'n leuk prijsje, daar wil ik ook wel even voor sjouwen hoor.

Wens je een fijne week en lieve groet,

Loes

Marijke van Ooijen zei

Lieve Marianne,

Wat ontzettend jammer dat het zo'n zware tijd is voor jullie
lieve meid. Ik wil je daarom ook heel veel sterkte wensen lieverd.

En ja ik ben ben een fan van jouw mooie huisje, wat ben je een
kei in het maken van sfeervolle hoekjes.Wat een prachtige spulletjes
heb je zeg, en alles zo sfeervol gefotografeerd.
Ik geniet altijd van je prachtige kiekjes!

Dag lief mensje...mail je snel!

Dikke hele dikke kusXXX
Marijke

Huis in de Provence zei

Leuk weer even bij je te lezen! Bij mij staat t bloggen ook op een lager pitje! Toevallig vandaag wat geplaatst.
Nu een hele fijne december maand.
Lieve gr. Mirjam