vrijdag 12 april 2013

Hoera...de Lente...komend weekend!


Als de weersvoorspellingen uitkomen...beloofd het dit weekend dan toch 'echt Lente' te gaan worden...
En wat zijn we allemaal toe aan de zon...en zeker ook de planten in onze tuin! 
 Duurde lang voordat ik ze eindelijk vond...witte druifjes!

 De vensterbank in de keuken opnieuw weer veranderend, na het kijken op het blog van Sjoukje van...De with brocante...zo leuk, en ik had boven ook nog zo'n soort oud wasrekje...dus...staat nu ook bij mij in m'n vensterbank!

Helemaal leuk toch...en met de tuin op het zuiden...helpt het oude franse sloop eraan, ook nog een beetje tegen de zon...ha,ha!
 
De bruine tegeltjes op de schouw en tegen de achterwand van het aanrecht, wil ik graag antraciet (bijna zwart) kleurig verven met de krijtverf van Annie Sloan...maar er zitten witte nerven in de getrommelde tegeltjes, en eigenlijk wil ik die er graag in houden...maar ja lukt dat wel??
 
 
Welkom ook aan mijn 'weer' nieuwe volgsters!
...en ik wens jullie 'allemaal' een heel mooi...en zonnig weekend hoor!
 
...Lieve groetjes van Marianne...
 


19 opmerkingen:

Jana zei

Beautiful kitchen and all the things that you showed us. Beautiful warm weekend.
Jana

Huis in de Provence zei

Jij ook een heel fijn weekend Marianne, en geniet van de warmte van de zon!! Hij is al heel krachtig....maarja dat mag ook wel in april.

Lieve gr. Mirjam

Sabine zei

Leuk he dat we ideeen op blijven doen bij anderen. En toch is het bij iedereen weer anders. Het ziet er heel erg leuk uit zeg. Ik hoop dat we een heel warm weekend krijgen. Liefs Sabine

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Het ziet er gezellig uit bij je en die bruine tegeltjes vind ik bijzonder mooi.

Heel fijn en zonnig weekend!

Lieve groet, Loes

Home and Lifestyle zei

Wat ziet dit er sfeervol uit Marianne! Ja de lente, ik denk dat we daar allemaal naar uit kijken. Als ik tijd heb wil ik vanmiddag nog even naar het tuincentrum. Er is nog zo weinig kleur in de tuin, daar moet verandering in komen ;-).

Ik wens je een heel fijn weekend!! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

zeer mooi hoor.

groetjes sannie

Alie zei

Nou binnen bij jou is het al lente, zo gezellig. Nu maar hopen op de echte lente, want je hebt gelijk de planten en bomen staan er nog maar troosteloos bij. Fijn weekend, Alie

It's me zei

Nou ik hoop het ook...hier regent het al de hele dag.....en het ziet er zo grauw en grijs uit....morgen werken.....dus hoop op mooi weer lekker tuinplanten verkopen.....nu zo even sporten en dan nog de boodschappen....en dan niks meer.....liefs van mij...xxx..

What's in a day zei

Het lentegevoel zit er helemaal in bij ons allemaal, in huis wel, maar nu buiten nog!!!!
Ik wens je een heerlijk weekend,
leuk dat je me weer gevonden hebt hoor:)

Lieve groetjes,
Eefie

Unknown zei

Hallo Marianne.
Nou dat ziet er weer gezellig uit bij jou! En we zijn inderdaad toe aan zon. Vandaag regend het hier veel, dat mag is wel weer goed voor de natuur, maar daarna hoop ik toch ook dat we het beloofde weer krijgen. Een heel fijn en vooral zonnig weekend! Lieve groetjes Brie

Ans van Ispelen zei

Wat leuk,dat wasrekje.
En ja,de heren en dames van het weer hebben een mooi lenteweekend beloofd.
Dus,dat wordt genieten.

Ik wens je dus een fijn weekend,Marianne.

Groetjes Ans

Anoniem zei

Vensterbank ziet er weer leuk uit! Mooi zo'n oud wasrek.
En we gaan heerlijk van de zon genieten dit weekend. Jij ook mooi weekend!

Lieve groet,
Gerry

little sweet things zei

Haha, jij hebt echt de lente in je hoofd!
Wat ben je lekker aan het veranderen geweest, het ziet er weer gezellig uit bij je.
Ik koop mijn Annie Sloan verf altijd bij Jose van de Saense Sjans. Voor vragen of verf advies kan je haar altijd mailen of bellen, misschien heeft zij een oplossing voor je tegeltjes.
Fijn (zonnig) weekend!

Lieve groet, Sas

Wateringen zei

Goedemorgen lief Marianneke,

Meid wat wordt ik super vrolijk van jouw post.
Heerlijk zoals je alles omschrijft en ons op de
foto's laat zien...

Je hebt de lente in je hoofdje en je steekt ons allemaal aan met jouw lente perikelen...heerlijk!

En ja jouw huisje is zo geweldig ingericht, het is zo super dat we allemaal in jouw huisje mogen kijken..
Ik geniet daar echt van hoor..

Een heel fijn week-end gewenst..zondag wordt het lekker zonnig..

Liefs en alle goeds,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ziet er mooi uit je vensterbank

en de verf van anne sloan is zo goed lukt vast!!

gr cindy

Marjon zei

Ziet er heel sfeervol uit bij jou...heel leuk gedecoreerd.....fijne zondag en lieve groet Marjon

hokje zei

Wat ziet dit er allemaal weer gezellig en sfeervol uit! Leuk om inspiratie op te doen bij diverse blogs.

Lieve groet, Miranda

Sjoukje zei

Leuk staat je rekje hoor~!
Fijne week, groetjes Sjoukje

Josien zei

Mooie foto's!
Nu ben ik met jou heel benieuwd of dat gaat lukken, die witte adertjes in de tegels te behouden.
Wordt vervolgd?

Groet,