vrijdag 7 september 2012

Eindelijk dan!!!

 
Het heeft lang geduurd, mede ook omdat ik het zelf een keer heb uitgesteld...maar morgenochtend gaat het dan eindelijk gebeuren...
Moet mij dan in het ziekenhuis melden, voor de operatie aan m'n enkel...waar al sinds m'n val in het zwembad vorig jaar april...dit jaar, na aan  m'n dubbele meniscus te zijn geholpen, en ik klaagde over de nog steeds maar aanhoudende pijn klachten, en een gemaakte  MRI scan, bleek dat de enkel breuk niet echt mooi in het gips was vast gegroeid...maar dat er al die tijd ook nog een gescheurde pees bleek te zitten!!!
Heb vooral veel last met lopen, omdat m'n voet steeds naar buiten word getrokken, wat pijnlijk is, en waardoor ik heel onstabiel ben...en regelmatig dreig...maar soms ook (als ik geen stok, of iemand's arm tot steun heb) 'echt' val!
 
 
Hopelijk gaat daar nu een eind aan komen...en kan ik na de operatie, en nog een nachtje blijven...in het gips worden gezet...dan naar huis, en 6 weken rond hobbelen met een gips pootje!
En dan maar hopen, na misschien nog fysio therapie...dat ik 'weer' een stuk beter kan lopen!!! 


Deze bloemen, die ik in een oude Petrus Regeaut schaal had gelegd, bracht m'n achtjarige kleinzoon Jessie, voor me mee...na het Kano varen, tijdens de laatste Zomer spurd dag, bij ons in het park.
Het zijn waterlelies, hij vond ze zo mooi..."en wit, helemaal jouw kleur Omi!"
Heb hem uitgelegd dat ik het ontzettend lief van hem vond...maar dat je waterlelies beter niet kunt plukken, omdat ze niet in een vaas(je) kunnen staan, en ook gauw dood gaan.
Maar dat is nu ruim een week geleden, en tot gisteren lagen ze er nog fris en monter bij...ze gingen s'morgens in het zonnetje heel mooi open...en tegen de avond weer helemaal dicht...zo apart!
Helaas ineens was het over...en liggen ze nu in de Clico bak...maar het was een heel mooi plaatje zo...
 
Even nu snel m'n tas inpakken, en dan naar bed...moet vroeg op!
Beetje zenuwachtig...toch wel, maar ik laat jullie nog wel even weten...hoe het allemaal is gegaan.
 
Lieve Groetjes, Marianne ♥
♥♥
♥♥♥
 

16 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Heel veel sterkte,Marianne.
Hopelijk komt het nu helemaal goed.
En kun je straks weer lopen als een kievit.

En wat mooi,de waterlelie's.

Groetjes Ans

THE BLACK BARN zei

STERKTE IN HET ZIEKENHUIS!!
HET KOMT ALLEMAAL WEL WEER GOED.

MOOIE WATER LELIES!

MIRANDA

M. zei

Heel veel sterkte vandaag!!
en natuurlijk ook met het herstel...


groetjes manuela

Nelleke's HobbyhoekjeSter zei

Heel veel sterkte.
En ook straks met herstellen.
Jij maakte zo'n mooie blog over harten die uitgaan naar....
Vandaag heb ik een hartje voor jou gereserveerd!!!
Groetjes,
Nelleke

Home and Lifestyle zei

Sterkte Marianne, ik wens je een goed verlopen operatie en een bijzonder voorspoedig herstel toe! Hopelijk loop je over een aantal weken weer lekker soepel, zonder stok!

Laat je gauw weten hoe het gegaan is?

Liefs, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

op dit moment heb je de operatie misschien al achter de rug.. ik hoop het voor je!! heel veel sterkte voor vandaag en voor je herstel!

lieve groet, Tjits

Anoniem zei

Hopelijk gaat het na de operatie beter,wat een ellende al een jaar lang,de lelie`s zijn een plaatje,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

It's me zei

Lieve Marianne....heel veel sterkte met je operatie.....liefs Ria...xxx...

Bonjade zei

Heel veel sterkte........ga zeker aan je denken......
En inderdaad zo lief toch wel dat ie bij die mooie bloemen aan je dacht.......wat een schoonheid deze bloemen......

Beterschap en liefs

Anoniem zei

Lieve Marianne,
Wens je heel veel sterkte die twee dagen ziekenhuis met de operatie en herstel!
En ik hoop dat het een oplossing mag zijn voor je pijn- en loopproblemen.

En wat lief van je kleinzoon, de waterlelies en dat hij ook al oog heeft voor wat jij mooi vindt!

Liefs, Marianne!
Gerry

my way of living zei

Sterkte Marianne,
Ik hoop dat alles weer goed komt.
en dat het snel voorbij is.

gr. Anita

Alie zei

Sterkte en je moet er maar aan denken dat het na de tijd allemaal beter is en dat je geen pijn meer hebt! Groetjes Alie

hokje zei

Sterkte gewenst en ik hoop dat je spoedig herstelt!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

little sweet things zei

Heel veel sterkte en beterschap en ik hoop dat deze operatie al je klachten doet verdwijnen.
Liefs, Sas

Hannekie(Sisterly) zei

heel veel sterkte met de operatie
liefs hannie

Unknown zei

Hallo Marianne wat lief dat je mijn volger bent geworden. En wat fijn dat je nu eindelijk van de pijn af gaat komen. Als het goed is heb je de operatie nu achter de rug. Heel veel sterkte de komende tijd. Lieve groet van Petra