maandag 5 januari 2015

Beetje late Nieuwjaars wens!!

 

Helaas is het door omstandigheden wel een beetje laat...maar graag wil ik jullie allen...een Hoopvol, Goed, en Waardevol 2015 toewensen!!
Wat dit jaar ons ook zal gaan brengen...dat we de kracht, en wijsheid mogen hebben, om er samen een liefdevol jaar van te maken!!


Mooie uitspraak, ik heb hem zelf groot, op een houten wandbord, omdat hij me erg aanspreekt!





















Eind oktober een witte Amaryllis gekocht...begin december bloeide hij eindelijk!!
Na de bloei afgeknipt, en nu ziet hij er weer net zo uit als op de eerste foto...hoop zo dat hij nog een keer zal gaan bloeien!


Zag ook dat ik er weer een paar nieuwe volgers bij heb...Welkom op mijn Blog...en in mijn huis!
Deze foto is van het gangetje, als je binnenkomt...




Lieve allemaal, ik wens jullie een mooie dag!
♥Liefs en groetjes van Marianne♥

 

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Marianne,
Voor jou ook een mooi en goed en gezegend nieuw jaar!
En je maakte zulke mooie foto's dat ik hoop dat we ook weer een mooi blogjaar mogen hebben.
Bij mij staan er vier van die bollen in een schaal en ze komen allemaal achterelkaar op, zodat ik waarschijnlijk vier keer bloemen zal hebben. Ook witte, vind ik wel heel mooi.

Liefs, Gerry

Home and Lifestyle zei

Voor jou ook een heel gezond en liefdevol 2015 gewenst, Marianne.

Ik had hier twee amaryllis bollen liggen, maar die zijn inmiddels verhuisd naar de studentenkamer van mijn dochter. Ik heb altijd de witte exemplaren in huis, dat vind ik zelf het mooist.

Leuk om de bollen te combineren met mos.

Ik wens je een fijne week. Liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Ook voor jou alle goeds voor dit nieuwe jaar.

Groetjes Ans

What's in a day zei

Voor jou ook alle goeds voor 2015, ik hoop dat je mag genieten van alle kleine dingen om je heen, ook al zul je het soms ook heel moeilijk hebben door alle omstandigheden.
Je bollen zijn heel mooi, hier staat er nu één in bloei, ik geniet er ook van.

Lieve groet, Eefie

Thuis Thuis zei

Ik wens ook jou en je gezin een mooi, liefdevol jaar toe.
Een rustig jaar met veel mooie momenten.
Liefs,
Annette

It's me zei

Woon je ver weg dan...??...bedankt voor je lieve woorden...hartverwarmend...❤️❤️❤️...!...x!